BMW 1 Używane z Salonu. Zapraszamy!

Oto kilkanaście ofert BMW serii 1 z salonów Bawaria Motors. Odpowiemy także na dwa często zadawane pytania: Dla kogo będzie odpowiedni model BMW serii 1 oraz dla kogo BMW w ogóle. Z perspektywy autoryzowanego salonu przedstawiamy nasze refleksje dotyczące zmian konstrukcyjnych w BMW 1, takich jak napęd tylny lub przedni, oraz wybór między trzema a czterema cylindrami. Czy te kwestie są w ogóle istotne dla naszych klientów? Zapraszamy!

 

 

Przypominamy lata produkcji trzech generacji jedynki:

BMW serii 1 III (F40) - 2019-   •   BMW serii 1 II (F20) - 2011-2019   •   BMW 1 I (E87 5d, E81 3d, E82 Coupé) - 2004-2011.

Pierwsza, druga i trzecia generacja BMW 1 otrzymały pięć gwiazdek Euro NCAP.

 

Dla kogo jest BMW serii 1?

Z perspektywy BMW Group, Seria 1 to model entry-level, skierowany do osób, które poszukują odmiany po doświadczeniach z markami wolumenowymi takimi jak Opel, Peugeot, Volkswagen. Jest to propozycja dla entuzjastów popularnego segmentu C, czyli klasy kompaktowej. BMW oferuje alternatywę dla tych, którzy akceptują różnicę w cenie sięgającą ok. 10% w porównaniu do modeli popularnych marek.

Jak pokazały badania rynkowe w Wlk. Brytanii, 70% respondentów było przekonanych, że BMW 1 ma napęd na przód. I tu dochodzimy do dzisiejszych rozterek koneserów używanej Classe 1. Obecnie, wybierając BMW serii 1, klienci mają do wyboru różnorodne opcje napędu. Zatem przeanalizujmy decyzję BMW dotyczącą zmiany napędzanej osi w odpowiednich kontekstach:

  • W trakcie produkcji Serii 1, pojawia się Seria 2 z napędem na tylną oś, którą zalicza się również do segmentu C (kompakt).
  • W ramach trzeciej generacji BMW 1 pojawiają się sportowe modele: BMW 128ti (napęd na przód, ale dyferencjał torsen o ograniczonym poślizgu i obniżone o 10 mm zawieszenie M Sport) oraz M135i xDrive z napędem na wszystkie koła.
  • W tle są również względy ekonomiczno-użytkowe - bardziej przestronna kabina; mniejsze zużycie paliwa, dzięki napędowi na przód.

 

Trzy czy cztery cylindry?

To pytanie często jest poruszane w kontekście BMW, zwłaszcza Serii 1. Nie ma również wątpliwości, że w większych modelach niepodzielnie rządzą cztery cylindry.

W przypadku BMW Serii 1 3-cylindrowy silnik benzynowy B38 - źródło napędu w wersjach 116i i 118i trzeciej generacji (F40), to jedna z bardziej niezawodnych i udanych jednostek BMW . Trzecia generacja silnika B38 jest jednostką niezwykle cenioną przez użytkowników również w modelach X1.

#

Odbiór wybranego samochodu możliwy jest w salonie Warszawa, Janki, Piaseczno, Katowice lub Gdańsk. Z przyjemnością przygotujemy również indywidulną prezentację online. Zapraszamy!