Zdjęcie reklamowe 'Relax. We care'. Pławienie się w basenie przez głównego bohatera może mylić. Proactive Care jest demokratyczna - patrz drugie zdjęcie na plaży.
'Relax. We care' a Proactive Care
Bardziej namacalne jest Proactive Care. Obietnica serwisowa. Że skontaktujemy się, by przypomnieć o przeglądzie. Lub wyślemy pomoc na miejsce zdarzenia. Poniżej lista mniej znanych składników, jak kluczykomat, CitNOW (udostępnienie online stanu naprawianego samochodu w formie video).
'Relax. We care' to hasło reklamowe. Towarzyszy personom BMW ze slajdów, jak sztandarowy slajd z arbuzem (znany z social mediów i z wyświetlaczy w ASO BMW).
Proactive Care w używanym BMW?
Tak i za darmo. W dowolnym roczniku.
Lepiej z Proactive Care współpracują samochody BMW wyprodukowane od 2014 roku.
- Wystarczy, że założysz BMW ID - czyli zwykłe konto na stronie bmw.pl lub w aplikacji My BMW,
- Teraz dodaj w nim swój samochód,
- Dodaj numer telefonu, adres email / wyraź zgody / wybierz preferowaną stację BMW.
Klienci pytają, czy konto jest na pewno bezpłatne. Konto BMW ConnectedDrive jest bezpłatne, a dopiero zamówienie usług (np. asystent parkowania) ze sklepu ConnectedDrive podlega opłatom. Jest wspólna nazwa ConnectedDrive - i dla konta, i dla sklepu z usługami.
Żeby korzystać z Proactive Care, wystarczy konto.
No i warto bywać w ASO, choćby na wymianę oleju. Wtedy masz ciągłość Mobile Care (assistance). Zapraszamy z używanym BMW do Bawaria Motors Warszawa, Janki, Piaseczno, Katowice lub Gdańsk.
Co z wcześniej wyprodukowanymi egzemplarzami, np. z lat 2000., lat 90., czy nawet z lat 70. i 80.? Również można takie auto dodać do swojego profilu BMW i mieć je w aplikacji My BMW. Kilka samochodów na jeden profil - nowe BMW do codziennej jazdy, samochód żony, czy syna oraz youngtimer stojący w garażu - jest jak najbardziej o.k.
Jak Autoryzowany Serwis BMW będzie się ze mną kontaktował?
- Przez powiadomienia na wyświetlaczu samochodu,
- Przez aplikację My BMW,
- Przez email,
- Przez telefon.
Relaks w praktyce.
Jak w praktyce wygląda hasło 'Relax. We care'? Kilka przykładów:
- W drodze na wakacje przeciera się izolacja czujnika wałka rozrządu. Samochód jedzie dalej, jednak ma ograniczone obroty silnika. Możemy zrobić zdalną diagnostykę. Zaprosimy do pobliskiej stacji BMW, w taki sposób by urlopowa przygoda toczyła się dalej.
- Czujnik w klockach hamulcowych wykrywa graniczne zużycie. Poinformujemy, na ile jest to pilne, i zaprosimy na przegląd hamulcowy.
- Zbliża się termin przeglądu. Zaproponujemy dostępne terminy do wyboru.
- Gdy samochód stoi w serwisie, będziemy informować o postępie prac.
- Zapracowany użytkownik? Opcjonalnie odbierzemy / dostarczymy samochód po naprawie.
- Awaria / wypadek na drodze? Służymy proaktywną pomocą 24 / 365.
- W Polsce i za granicą.
Mniej znane składowe 'We care'
- Kluczykomat. Bezkontaktowe pozostawienie pojazdu w serwisie.
- Umówienia online / Zgłoszenie szkody online.
- CitNOW - video do 3 minut pokazujące stan samochodu, podzespołu do naprawy.
- Door to door.
Czy kupić używane BMW dla Relax, we care?
Tak jak kupujemy BMW dla wrażeń z jazdy, tak teraz warto doświadczyć 'Relax. We care'. Puste słowa, czy nowa jakość?
Średnie z opinii Google w okolicach 4,8/5 wyróżniają sieć BMW.
BMW znane jest ze strategicznych udanych posunięć, jako koncern utrzymuje niezależność, gdy inne marki nie są w stanie. Czy Proactive Care jest takim strategicznym posunięciem, w związku z demografią, dostatkiem? Potrzebą zwolnienia i relaksu.
Radykalna przemiana Serii 3 (Neue Klasse) i Nowego BMW X3 (Neue Klasse X) zdają się potwierdzać zwrot w kierunku wymagającej klienteli, dotychczas jednak nie rozważającej zakupu BMW. Przychodzi czas na doświadczenie BMW na nowo.